programmingadult

ساخت وبلاگ

آیا می توانم اندروید را بدون آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان دانستن جاوا یاد بگیرم؟

در این مرحله، از نظر تئوری می‌توانید برنامه‌های اندرویدی بومی بدون یادگیری جاوا بسازید. ... خلاصه این است: با جاوا شروع کنید. منابع یادگیری بسیار بیشتری برای جاوا وجود دارد و هنوز هم پرکاربردترین زبان است.

آیا پایتون برای اپلیکیشن های موبایل خوب است؟

برای اندروید جاوا را یاد بگیرید. … به دنبال Kivy بگردید، پایتون برای برنامه های موبایل کاملاً خوب است و اولین زبان عالی برای یادگیری برنامه نویسی است.

آیا پایتون برای توسعه اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان اندروید خوب است؟

پایتون. پایتون را می توان برای توسعه برنامه اندروید استفاده کرد حتی اگر اندروید از توسعه بومی پایتون پشتیبانی نمی کند. این کار را می توان با استفاده از ابزارهای مختلفی انجام داد که برنامه های پایتون را به بسته های اندرویدی تبدیل می کند که می توانند روی دستگاه های اندرویدی اجرا شوند.

کدام زبان برای اپلیکیشن های موبایل بهتر است؟

شاید محبوب ترین زبان برنامه نویسی که می توانید با آن روبرو شوید، JAVA یکی از زبان های مورد علاقه بسیاری از توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه است. حتی این زبان برنامه نویسی بیشترین جستجو را در چندین موتور جستجو دارد. جاوا یک ابزار رسمی توسعه اندروید است که می تواند به دو روش مختلف اجرا شود.

آیا می توانید یک برنامه آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان با C ++ بسازید؟

می‌توانید با استفاده از ابزارهای چند پلتفرمی موجود در ویژوال استودیو، برنامه‌های C++ را برای دستگاه‌های iOS، Android و Windows بسازید. ... کد بومی نوشته شده در C ++ می تواند هم قدرتمندتر و هم در برابر مهندسی معکوس مقاوم باشد. استفاده مجدد از کد می تواند در زمان و تلاش شما هنگام  ایرانیان سایبر ساخت برنامه برای چندین پلتفرم صرفه جویی کند.

آیا می توانم با زبان C برنامه اندروید بسازم؟

NDK مجموعه ابزاری است که توسعه برنامه اندروید را با استفاده از C، C ++، و سایر زبان‌های کد بومی، با کامپایل کردن کد در برنامه‌هایی که می‌توانند در دستگاه‌های اندرویدی اجرا شوند، فعال می‌کند. ... یکی دیگر از موارد استفاده خوب، استفاده مجدد از کتابخانه های موجود نوشته شده در C / C ++ است.

C ++ چه چیزی می تواند ایجاد کند؟

همه این مزیت های C ++ آن را به آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان یک انتخاب اصلی برای توسعه سیستم بازی و مجموعه های توسعه بازی تبدیل می کند.

# 2) برنامه های کاربردی مبتنی بر رابط کاربری گرافیکی. ...3) نرم افزار پایگاه داده. ...4) سیستم عامل ...شماره 5) مرورگر. ...# 6) محاسبات و گرافیک پیشرفته. ...7) برنامه های کاربردی بانکی. ...# 8) سیستم ابری / توزیع شده.آیا گوگل استفاده از جاوا را متوقف خواهد کرد؟

همچنین در حال حاضر هیچ نشانه ای مبنی بر توقف پشتیبانی گوگل از جاوا برای توسعه اندروید وجود ندارد. هاس همچنین گفت که گوگل با مشارکت JetBrains ابزارها، اسناد و دوره های آموزشی جدید Kotlin را منتشر می کند و همچنین از رویدادهای جامعه محور از جمله Kotlin / Everywhere پشتیبانی می کند.

آیا کاتلین جایگزین جاوا می شود؟

Kotlin یک زبان برنامه نویسی متن باز است که آموزش برنامه نویسی به کودکان اغلب به عنوان جایگزینی برای جاوا ارائه می شود. به گفته گوگل، این زبان همچنین یک زبان "کلاس اول" برای توسعه اندروید است. ... کاتلین، از سوی دیگر، لاغر است، با مقداری فو فوق العادهشاید محبوب ترین زبان برنامه نویسی که می توانید با آن روبرو شوید، JAVA یکی از زبان های مورد علاقه بسیاری از توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه است. حتی این زبان برنامه نویسی بیشترین جستجو را در چندین موتور جستجو دارد. جاوا یک ابزار رسمی توسعه اندروید است که می تواند به دو روش مختلف اجرا شود.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 237 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 19:56

اگرچه جاوا یک زبان برنامه نویسی ضروری برای آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان توسعه برنامه های کاربردی برای اندروید است، اما می توانیم از محیط های برنامه نویسی برای توسعه بدون جاوا نیز استفاده کنیم. از جمله این محیط ها که شامل استفاده از این زبان نمی شود، می توان به عنوان مثال به Basic4Android اشاره کرد.

این یک محیط گرافیکی تر و کمتر انتزاعی است که به ما امکان می دهد تا در حالی که در حال برنامه ریزی هستیم، پیشرفت ها را به تدریج ببینیم. Mono همچنین برای استفاده با ویژوال بیسیک با دانلود Mono SDK برای اندروید بسیار مفید است.

 

HTML5 را فراموش نکنید، یک زبان برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان که مخصوصا برای کسانی که قبلا صفحات وب را با HTML ایجاد کرده اند مفید است. این یک زبان بسیار همه کاره است، با محتوایی که با پلتفرم های مختلف سازگار است. این به شما امکان می دهد تقریباً فوراً به روز رسانی کنید.

از امکانات عالی ارائه شده توسط روبوتو نیز نباید غافل شد. می توان با دانلود کنسول و اسکریپت ها به راحتی از آن استفاده کرد و از طریق آن شروع به توسعه برنامه ها کرد. InDesign CS6 برای تبدیل نشریات به برنامه های کاربردی قابل دانلود بسیار مفید است. این به ویژه برای انتشارات، مانند کتاب، مجلات، روزنامه ها و کاتالوگ مناسب است. برای تبدیل همه این محتواها به برنامه‌ها، بدون نیاز به یادگیری برنامه‌نویسی، تنها کاری که باید انجام دهیم این است که InDesign CS6 را دانلود کرده،

سپس Adobe Content View را دانلود کرده و مجوزی بخریم که می‌تواند با توجه به تعداد انتشارات متفاوت باشد. اندروید پر استفاده ترین سیستم عامل دنیاست. جاوا و کاتلین دو زبان برنامه نویسی اصلی هستند که برای ساخت برنامه های اندروید استفاده می شوند. در حالی که جاوا یک زبان برنامه ایرانیان سایبر نویسی قدیمی است، کاتلین یک زبان برنامه نویسی مدرن، سریع، واضح و در حال تکامل است.

اندروید از چه زبان برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان استفاده می کند؟

زبان رسمی توسعه اندروید جاوا است. بیشتر اندروید به زبان جاوا نوشته شده است و API های آن به گونه ای طراحی شده اند که در اصل از جاوا فراخوانی شوند. توسعه برنامه های C و C ++ با استفاده از کیت توسعه بومی Android (NDK) امکان پذیر است، اما این چیزی نیست که گوگل آن را تبلیغ می کند.

چه زبان برنامه نویسی در تلفن های همراه استفاده می شود؟

جاوا. از زمانی که اندروید به طور رسمی در سال 2008 راه اندازی شد، جاوا زبان توسعه پیش فرض برای نوشتن برنامه های اندروید بوده است. این زبان شی گرا برای اولین بار در سال 1995 ایجاد شد. اگرچه جاوا دارای اشکالات نسبتاً زیادی است، اما همچنان محبوب ترین زبان برای توسعه اندروید است.

آیا C ++ برای برنامه های اندروید استفاده می شود؟

اکنون C ++ را می توان برای هدف قرار دادن آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان اندروید و تولید برنامه های Native-Activity اندروید کامپایل کرد. این پلتفرم هنگام کامپایل برای اندروید از زنجیره ابزار CLANG استفاده می کند. (مایکروسافت این ویژگی را به صورت داخلی برای توسعه برنامه های اندروید خود توسعه داده است.

آیا جاوا هنوز برای توسعه اندروید استفاده می شود؟

از زمان معرفی، جاوا به عنوان زبان رسمی برای توسعه اندروید تا حدود سال 2017 بدون چالش باقی مانده است، زمانی که اندروید Kotlin را به عنوان یک زبان رسمی دیگر به رسمیت شناخت. … Kotlin به طور کامل با زبان برنامه نویسی جاوا سازگار است.

آیا می توانیم از پایتون در اندروید آموزش برنامه نویسی به کودکان استفاده کنیم؟

اسکریپت های پایتون را می توان در اندروید با استفاده از لایه اسکریپت برای اندروید (SL4A) در ترکیب با یک مفسر پایتون برای اندروید اجرا کرد. پروژه SL4A اسکریپت نویسی را در اندروید امکان پذیر می کند، از بسیاری از زبان های برنامه نویسی از جمله Python، Perl، Lua، BeanShell، JavaScript، JRuby و shell پشتیبانی می کند.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 284 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 19:52

: دوره های خود گام در کدنویسی پایه کلاس های تابستانی در جاوا اسکریپت، مقدمه ای بر پایتون و موارد دیگر را امتحان کنید.

مجمع عمومی: کارگاه های رایگان برگزار می کنند.Upskill: آنها بیش از 200 دوره رایگان برای یادگیری برنامه نویسی ارائه می دهند.

توسط Google Developers بیاموزید: کتابخانه توسعه دهندگان Google و موارد دیگر را کاوش کنید.از بهترین وب سایت ها برای یادگیری رایگان برنامه نویسی لذت ببرید

امیدواریم از کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلاس های تابستانی بهترین وب سایت های برنامه نویسی رایگان و پولی برای کودکان لذت برده باشید. همانطور که گزینه های خود را در نظر می گیرید، سعی کنید علایق، اهداف و نحوه یادگیری کودک خود را به بهترین نحو در نظر داشته باشید. وب‌سایت‌های مناسب زیادی برای آموزش علوم رایانه به دانش‌آموزان شما وجود دارد که با آنها طنین انداز شود.

در مرحله بعد، با کلاس های برنامه نویسی رایگان برای بچه ها شروع کنید، یا با یادگیری نحوه ساخت یک بازی تیک تاک در Scratch، ماجراجویی برنامه نویسی خود را آغاز کنید.

نوشته شده توسط Lauren Mauel، یک مربی Create & Lea با 8 سال سابقه تدریس. او همچنین دارای لیسانس در ریاضیات، کارشناسی ارشد در تجزیه و تحلیل، و کاندیدای دکترا است. او عاشق این است که خلاقیت بچه ها را زنده کند. کودکان در دنیایی بزرگ می شوند که مهارت های برنامه نویسی در آینده ای نه چندان دور تقریباً در زندگی همه افراد ضروری خواهد بود. از آنجایی که خانه‌ها، وسایل نقلیه، سرگرمی‌ها  کلاس های تابستانی و حتی مراقبت‌های بهداشتی ما به‌طور فزاینده‌ای نرم‌افزار محور می‌شوند،

 تقاضا برای افرادی با مهارت‌های برنامه‌نویسی برای ایجاد و کار با این فناوری‌ها در حال افزایش است. حتی اگر کودکی تمایلی به کار در جنبه‌های توسعه‌یافته نداشته باشد، برنامه‌نویسی پایه تقریباً در هر شغلی نقش رو به رشدی ایفا می‌کند و داشتن درک خوبی از نحوه عملکرد فناوری که چیزهای مورد علاقه‌اش را تقویت می‌کند، زندگی او را آسان‌تر می‌کند.

کد زبان جهانی آینده است و مانند یادگیری هر زبانی، هرچه ایرانیان سایبر زودتر شروع کنید، یادگیری آن آسان‌تر است. حتی اگر خودتان در زمینه کدنویسی تجربه ندارید، دلیل خوبی وجود ندارد که فرزندانتان را در مسیر یادگیری کدنویسی با فراوانی منابع رایگانی که امروزه در دسترس است شروع نکنید – حتی ممکن است در این راه کمی کدنویسی را خودتان یاد بگیرید! امروز با بررسی این دو سخنرانی عالی TED در مورد اینکه چرا باید به فرزندان خود کدنویسی را آموزش دهید، الهام بگیرید تا فرزندان خود را در مسیر کدنویسی کلاس های تابستانی شروع کنند.

اکنون، فرزندان خود را در مسیر یادگیری کدنویسی با این 14 بهترین وب سایت برنامه نویسی که برای بچه های دبستان، راهنمایی و دبیرستان طراحی شده اند، شروع کنید.

کدبل [رایگان/پرداخت] – از دبستان تا نوجوانان +

Kodable بچه ها را در سطح مهدکودک با بازی های کدنویسی شروع می کند. بچه‌ها از طریق درس‌های خودگردان و دوستانه برای بچه‌ها به خواندن و نوشتن جاوا اسکریپت پیشرفت می‌کنند. کدبل در حین بازی در کنار شخصیت های رنگارنگ، اصول علوم کامپیوتر را آموزش می دهد. بچه‌ها یاد می‌گیرند که شخصیت‌های خود را بسازند، کدنویس‌های دیگر را بپذیرند و سطوح ایجاد کنند.

Code.org [رایگان] – از دبستان تا نوجوانان+منابع کدنویسی برای بچه ها

دانش‌آموزان می‌توانند با گذراندن یک سری چهار دوره، مبانی علوم کامپیوتر را بیاموزند. دوره ها شامل پازل ها، فیلم ها و فعالیت ها می شود و در نهایت دانش آموزان می توانند بازی ها یا داستان هایی را برای به اشتراک گذاری آنلاین طراحی کنند. این برنامه رایگان با یک کاتالوگ دوره برای بچه هایی که از سن 4 سالگی شروع می شود، چیزی را برای بچه ها در تمام سنین ارائه می دهد.

مبارزه با کد [رایگان / پولی] - از دبستان تا نوجوانان +

دانش آموزان از برنامه نویسی مبتنی بر متن برای یادگیری کدنویسی در پایتون و جاوا اسکریپت استفاده می کنند. Code Combat با قابلیت ارتباط با سایر بازیکنان در جامعه، کدنویسی را به یک ورزش تیمی تبدیل می کند. با تسلط بچه ها بر سطوح قابل کنترل تر، دنیاها و سطوح چالش برانگیزتر می شوند و آنها را کلاس تابستانی تشویق می کند که به چالش های پیچیده کدنویسی ادامه دهند.

Tynker [رایگان / پولی] - مدرسه ابتدایی تا نوجوانان +

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : کلاس های تابستانی, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 230 تاريخ : سه شنبه 17 خرداد 1401 ساعت: 17:19

مزایا: بسیار منظم و مرتب برای اطمینان کلاس های تابستانی از اینکه فرزند شما به درستی قرار گرفته است.معایب: انتخاب های زیاد و زمان های سفت و سخت قیمت: یک عدد در هفته برای 8 هفته 195 دلار است

12. Juni Leaing

Juni Leaing دوره های کد نویسی را به صورت انفرادی برای کودکان ارائه می دهد. دانش آموزان برای دسترسی عضویت خریداری می کنند.

چرا برای بچه ها عالی است: برای سنین 8 تا 18 سال کلاس های تابستانی مناسب است. کودکان توجه شخصی را به خود جلب می کنند و در مسیر برنامه نویسی خود در جایی که هستند ملاقات می کنند.

مزایا: معلم 1:1معایب: عدم همکاری با همتایان قیمت: گزینه های عضویت 250 دلار، 450 دلار و 650 دلار بسته به ردیف است.

13. کدموجی

این سایت برای کودکان طراحی شده است تا اصول توسعه وب را بیاموزند. برنامه یادگیری سازگار و آسان برای استفاده است.

چرا برای بچه ها عالی است: این سایت برای دانش آموزان کلاس اول تا هشتم مناسب است. این سایت یک فضای بازی ایجاد می کند که در آن کودکان به چالش کشیده می شوند و برای یادگیری تحریک می شوند.

مزایا: سازگار، جذاب و سرگرم کننده.معایب: کلاس های تابستانی علاقه محدود برای دانش آموزان برنامه نویسی پیشرفته ترقیمت: 55 دلار در سال

14. کدپذیر

Kodable کد نویسی را از طریق اصول اولیه آموزش می دهد. بازی‌ها و فعالیت‌های خلاقانه برای تقویت مهارت‌های حل مسئله طراحی شده‌اند.

چرا برای کودکان عالی است: برای کودکان 5 سال به بالا ایرانیان سایبر قابل دسترسی است. ویژگی بهینه سازی به سیستم اجازه می دهد تا برای توانایی و علاقه فرزند شما طبقه بندی شود.

مزایا: ابزارهای یادگیری و به روز رسانی پیشرفت برای والدین و معلمان هیجان انگیز است.معایب: نیاز به فداکاری از جانب دانش آموز و انضباط شخصی داردقیمت: 59.99 دلار در سال

15. Codecademy

Codecademy برای کدنویسان پیشرفته تری کلاس های تابستانی است که به دنبال کشف گزینه های شغلی هستند. این سایت دوره های تعاملی با بازخورد را برای دانش آموزان ارائه می دهد تا یادگیری خود را تجزیه و تحلیل کنند.

چرا برای بچه ها عالی است: Codecademy برای دانش آموزان دبیرستانی و بالاتر مناسب است. این کلاس‌های مناسب برای بچه‌ها را ارائه می‌دهد که کدهای پیشرفته را برای مشاغل آینده آموزش می‌دهند.

مزایا: خود گام با گزینه ها و بازخوردهای فراوان معایب: در صورت گیر کردن، پاسخ دادن به بازخورد ممکن است چالش برانگیز باشد قیمت: 239.52 دلار برای سال برای بسته حرفه ای

بهترین کلاس های برنامه نویسی برای بچه ها را کاوش کنید

بهترین کلاس های کدنویسی برای بچه ها یک محیط سرگرم کننده، خلاقانه و غیر تهدید آمیز ایجاد می کند. آنها به بچه ها نمی گویند که چه فکری کنند. بلکه دانش‌آموزان را با نحوه فکر کردن تشویق می‌کنند. برای شروع با یک کلاس برنامه نویسی سرگرم کننده که برای دانش آموز شما مناسب است، بهترین کلاس های برنامه نویسی آنلاین برای بچه ها را بررسی کنید.

کد نویسی وب سایت ها رایگان

زبان آموزان پیشرفته تر می توانند برخی از بهترین کلاس تابستانی وب سایت ها را برای یادگیری رایگان برنامه نویسی بررسی کنند:Coursera: از Python for Everbody تا C++، فقط آنچه را که برای شروع نیاز دارید پیدا کنید.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : کلاس های تابستانی, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 206 تاريخ : سه شنبه 17 خرداد 1401 ساعت: 17:16

چرا برای بچه ها عالی است: این برنامه  کلاس های تابستانی برای دانش آموزان سنین راهنمایی و بالاتر طراحی شده است. گزینه های بسیار متنوعی از مبتدی تا پیشرفته دارد. اگر فرزند شما خواهان آمادگی در دنیای واقعی است، این سایت عالی است.

مزایا: بسیاری از ارتباطات شغلی مرتبط و تخصص معلم معایب: سطح بالا ممکن است برای برخی از دانش آموزان جذاب نباشد

7. edX

این سایت دوره های برتر دانشگاهی را در کلاس های تابستانی یک مکان ارائه می دهد. این انتخاب های درجه یک در طراحی، علم داده، علوم کامپیوتر و مهندسی، به علاوه تجربیات مرتبط را ارائه می دهد.

چرا برای بچه ها عالی است: این سایت برای بچه های سنین راهنمایی و بالاتر خوب است. این دانش آموزان را به برنامه های کاربردی واقعی کدنویسی متصل می کند

مزایا: بسیاری از کاربردهای علوم کامپیوتر مرتبط با صنعت را کاوش کنیدمعایب: بسیاری از انتخاب ها و سطوح ممکن است ترسناک باشند

8. آکادمی خان

آکادمی خان آموزش های پایه ای را در زمینه  کلاس های تابستانی علوم کامپیوتر ارائه می دهد که دانش آموزان می توانند با سرعت خود آنها را تکمیل کنند. و فعالیت ها و ویدئوهایی را برای جذب دانش آموزان ارائه می دهند.

چرا برای بچه ها عالی است: Khan Academy برای بچه های سنین راهنمایی و بالاتر طراحی شده است. این سایت عالی است زیرا ترسناک، خودآگاه و آسان برای خواندن نیست.

مزایا: مهارت های کدنویسی اولیه با قالبی که به راحتی قابل تنظیم است معایب: برای دانش‌آموزان جوان‌تر چندان بازی‌سازی نشده است بهترین وب سایت های کدنویسی پولی برای کودکان و نوجوانان

اکنون در این بخش به گزینه های پولی که برای فرزندان ایرانیان سایبر خود دارید می پردازیم. گزینه های پولی معمولاً محتوای بیشتر، آموزش زنده، دسترسی بیشتر به فناوری و برنامه درسی بیشتر را ارائه می دهند.

9. تینکر

Tynker یک رابط سرگرم کننده برای آموزش کدنویسی کلاس های تابستانی ارائه می دهد. ایجاد اعتماد به نفس هدف شماره 1 آنهاست!چرا برای بچه ها عالی است: سنین 5 تا 18 سال می توانند از این وب سایت استفاده کنند! دانش آموزان بسته به سطح خود می توانند کد بلوک و کد متنی را بیاموزند.

مزایا: دسترسی جهانی و تایید شده توسط بسیاری از شرکت های بادوام معایب: اگر دانش آموزی برای سطح خاصی آماده نباشد، پازل های همه جانبه می توانند خسته کننده شوند قیمت: 126 دلار در سال

10. CodeSpark

این برنامه به کودکان اجازه می دهد تا از طریق بازی کدنویسی را یاد بگیرند.

چرا برای بچه ها عالی است: برای بچه های کوچکتر (مدرسه راهنمایی و پایین تر) عالی است. این یک سرگرمی است، nروشی جدی برای غوطه ور کردن فرزندتان در کد. سرمایه گذاری کم و جذاب است.

مزایا: بلوک های سازنده برای سواد اولیه معایب: بدون آموزش زنده. کاملا مبتنی بر بازی قیمت: 119.88 دلار در سال

11. کدنویسی با بچه ها

Coding with Kids یک آکادمی برنامه نویسی با گزینه های زیادی برای موضوعات، انواع کلاس ها و تعداد دوره ها است.

چرا برای بچه ها عالی است: بچه های ۵ سال به بالا از کلاس تابستانی این سایت لذت خواهند برد. شما می توانید دوره های انتخابی را بر اساس سن و علاقه فرزندتان طبقه بندی کنید.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : کلاس های تابستانی, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 197 تاريخ : سه شنبه 17 خرداد 1401 ساعت: 17:14

به روشی سرگرم کننده و موثر. بازی برنامه نویسی برای کودکان نه تنها این، Osmo برنده جوایز معتبر بسیاری از جمله یکی از بهترین اختراعات تایم در سال 2014 است.

کودک شما می تواند ریاضیات را کشف کند و روی یک میز در دنیای فیزیکی پازل بازی کند در حالی که می بیند خلاقیت های او در دنیای مجازی زنده می شود. این شگفت انگیز است!

Osmo همچنین مجموعه‌ای از بازی‌های کدنویسی را معرفی بازی برنامه نویسی برای کودکان کرده است که در آن بچه‌ها می‌توانند بلوک‌های کدگذاری فیزیکی را برای کنترل شخصیت‌های دستگاه و ساخت بازی‌ها متصل کنند. این یک برداشت منحصر به فرد در یادگیری STEM و کدنویسی است.

بچه ها تبلت خود را روی پایه Osmo تنظیم می کنند و سپس می توانند از قطعات کیت بازی برای ساختن آنچه دوست دارند استفاده کنند. این قطعات امکان طراحی، کدنویسی و موارد دیگر را فراهم می کنند. سپس برنامه قطعات بازی را اسکن می کند تا خلقت را زنده کند! کیت بازی اجازه می دهد تا خلاقیت های عملی زیادی را ایجاد کنید.

قیمت بازی: 99.99 دلار بازی برنامه نویسی برای کودکان برای سیستم بازی و یک برنامه رایگان iOS.

8. میمو
Mimo یک برنامه رایگان iOS یا Android است که یادگیری کدنویسی را در هر مکانی آسان می کند. آنها تمرینات سریع، زمین بازی برنامه نویسی و ویژگی های مختلف را برای حفظ انگیزه دانش آموزان مانند رگه ها و اهداف ارائه می دهند. بچه ها می توانند یک نمایه ایجاد کنند و سپس پروژه های خود را به اشتراک بازی برنامه نویسی برای کودکان بگذارند.

قیمت بازی: رایگان.

9. کد میمون
Code Monkey یک انجمن آنلاین است که به بچه‌هایی که تجربه قبلی ندارند کمک می‌کند کدنویسی را یاد بگیرند. آنها از بازی ها و زبان های مبتنی بر متن استفاده می کنند تا بچه ها ایرانیان سایبر در زبان های برنامه نویسی نوشتاری غوطه ور شوند که احتمالاً در آینده به استفاده از آنها ادامه خواهند داد. سیستم آموزشی مبتنی بر بازی Code Monkey به دانش آموزان برای کار خوب پاداش می دهد و آنها را با انگیزه نگه می دارد.

قیمت بازی: برنامه ها از 6 دلار در ماه شروع می شوند.

10. Qbotik
Qbotik یک برنامه iOS/Android است که به بچه ها کمک می کند بسیاری از ویژگی های اصلی رباتیک مانند چرخش، گشتاور و مفاصل موتوری را بیاموزند. هدف کنترل یک بازوی رباتیک برای گرفتن مکعب های مختلف است. با حرکت در سطوح، با وظایف چالش برانگیزتری بازی برنامه نویسی برای کودکان روبرو می شوید.

اسباب‌بازی‌های ربات زیادی وجود دارد، اما تعداد کمی از آنها جوهر رباتیک را معرفی می‌کنند. Qbotik یک استثنا است. هدف از این بازی، "نجات" مکعب است، با هر سطح ارائه وظایف به طور فزاینده چالش برانگیز است. سعی کنید یک بازوی رباتیک را حرکت دهید. آسان به نظر می رسد، درست است؟ اینطور نیست! آن را امتحان کنید و خواهید دید که چقدر سخت است.

جف اسپرنگر، یکی از سازندگان نرم‌افزار Xemory، به ما گفت که این بازی "برای آموزش STEM به عنوان بخشی از کمک مالی بنیاد ملی علوم (NSF) برای برنامه‌های آموزشی توسعه یافته است. ایده این بود که به دانش‌آموزان تجربیات عملی در مورد کنترل دو نوع مختلف ربات در شبیه‌سازی بدهیم.

این بازی مفاهیمی مانند درجات آزادی (مفاصل موتوردار)، گرانش، چرخش، گشتاور و نیروها را معرفی می کند. این یک راه عالی برای درک نحوه عملکرد سیستم های رباتیک واقعی و داشتن یک بازی برنامه نویسی برای کودکان چالش سرگرم کننده است. این بازی را انجام دهید تا توانایی های خود را محک بزنید!

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : بازی برنامه نویسی برای کودکان, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 208 تاريخ : سه شنبه 3 خرداد 1401 ساعت: 3:34

معایب:پردازش کندکمبود انعطاف زبان های برنامه نویسی کودکان پذیری روه سنی پیشنهادی: 5+پلتفرم مورد نیاز: Windows، Mac OS، UNIX.  وب سایت:  وبیشماره 9) آلیس

Alice یک ابزار رایگان سه بعدی است که برای آموزش مفاهیم برنامه نویسی شی گرا طراحی شده است. برای بچه ها، می تواند یک راه عالی برای ایجاد بازی یا انیمیشن به عنوان Alic باشدe به آنها اجازه می دهد تا صحنه ها، مدل های سه بعدی و حرکات دوربین را با استفاده از رویکرد بلوک های ساختمان برنامه ریزی کنند.

علاوه بر موارد فوق، دکمه پخش آسان و رابط کشیدن و رها کردن آلیس یادگیری زبان برنامه نویسی را برای کودکان بسیار آسان می کند. به طور کلی، آلیس یک زبان های برنامه نویسی کودکان راه عالی برای کودکان برای یادگیری کدنویسی در یک محیط بصری مبتنی بر بلوک است.

ویژگی ها: برنامه نویسی شی گرا، کدگذاری drag-n-drop، محیط بصری مبتنی بر بلوک و غیره.

معایب:سطح بالایی از تاخیر در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی.بدون تبدیل به exe گروه سنی پیشنهادی: 10+پلتفرم مورد نیاز: سیستم عامل مک، ویندوز، لینوکس.وب سایت: آلیس نتیجه

همه زبان‌های برنامه‌نویسی بچه‌ها که در بالا ذکر شده‌اند، جوانب مثبت و منفی دارند. بنابراین، بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکان بر اساس ترجیحات فردی کودک متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال، جاوا انتخاب خوبی برای تشویق کودکان به شروع برنامه نویسی است، زیرا Minecraft، یک بازی محبوب در بین بچه ها، با استفاده از زبان برنامه نویسی زبان های برنامه نویسی کودکان جاوا توسعه یافته است. هنگامی که بچه ها برای یادگیری جاوا انگیزه پیدا کردند، می توانید به آنها یاد دهید که چگونه از منطق در کدنویسی استفاده کنند و چندین مشکل را با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا حل کنند.

از سوی دیگر، سوئیفت برای آموزش برنامه نویسی به کودکان با استفاده از زبان برنامه نویسی که نیاز به حداقل کدنویسی دارد و دارای ویژگی های پیشرفته است، گزینه خوبی است. ++C می تواند راهی عالی برای آموزش به بچه ها باشد که چگونه برنامه های کاربردی برای ویندوز ایجاد کنند.

از اسکرچ می‌توان برای ایجاد پایه‌ای محکم برای یادگیری ایرانیان سایبر نحوه کدنویسی برای کودکان استفاده کرد، در حالی که Blockly می‌تواند برای فراهم کردن محیطی قوی برای یادگیری برنامه‌نویسی برای کودکان بالای 10 سال ایده‌آل باشد، زیرا به آنها اجازه می‌دهد زبان برنامه‌نویسی را به سرعت زبان های برنامه نویسی کودکان تغییر دهند.

ادامه مطلب =>> زبان های برنامه نویسی کاربردی برتر را مرور و مقایسه کنیدفرآیند بررسی ما

نویسندگان ما بیش از 8 ساعت را صرف تحقیق در مورد بهترین زبان های برنامه نویسی برای بچه ها کرده اند که بالاترین امتیاز را در سایت های بررسی دارند. برای رسیدن به لیست نهایی بهترین زبان های برنامه نویسی کودکان، آنها 12 زبان برنامه نویسی مختلف را در نظر گرفته و بررسی کرده اند و بیش از 15 بررسی از کاربران و کارشناسان را خوانده اند. این تحقیق در واقع توصیه های ما را قابل اعتماد می کند.

 فناوری در حال متحول کردن همه جنبه های زندگی ما است. همیشه برخی از نوآوری ها یا پیشرفت های جدید در دنیای فناوری وجود دارد که بر ما تأثیر می گذارد. چه یک بازی ویدیویی محبوب باشد یا یک ابزار جدید، همه جا درباره آن می شنویم. بنابراین جای تعجب نیست که کودکان روز به روز بیشتر به برنامه نویسی علاقه مند می شوند – زیرا این پایه و اساس تمام فناوری هایی است که امروز داریم.

برای بچه هایی که از سنین جوانی به کامپیوتر و نحوه کارشان علاقه دارند، آشنایی با کدنویسی می تواند راهی عالی برای پرورش تفکر انتقادی باشد. یادگیری یک زبان برنامه نویسی از طریق کلاس های کدنویسی یا خودآموزی می تواند آنها را به مهارت های ارزشمندی مجهز کند که می توانند برای ساخت بازی های ویدئویی، برنامه های کامپیوتری و شاید روزی از آنها در حرفه خود استفاده کنند.

اگر کودکی با فناوری دارید که به برنامه نویسی علاقه مند زبان های برنامه نویسی کودکان است، در اینجا نکاتی در مورد نحوه انتخاب یک زبان برنامه نویسی برای کودکان و هفت گزینه برتر وجود دارد.

زبان های برنامه نویسی برای کودکان 7 بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکان

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : زبان های برنامه نویسی کودکان, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 331 تاريخ : يکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت: 1:26

پلتفرم مورد نیاز: ویندوز، سیستم زبان های برنامه نویسی کودکان عامل مک، لینوکس.وب سایت: Scratchشماره 5) بلوکیبلوکی

Blockly که رقیب مستقیم Scratch است، کد را به همان روش قبلی توسعه می دهد، یعنی از همان بلوک های ساختمانی به هم پیوسته برای اهداف توسعه استفاده می کند. این عملکرد زبان برنامه‌نویسی بلوک بصری Blockly، تسلط بر کد را برای بچه‌ها آسان‌تر می‌کند.

Blockly که برای کودکان ده ساله یا بزرگتر طراحی شده است، اجازه می دهد تا زبان های برنامه نویسی را در لحظه تغییر دهید. علاوه بر این، آن ستون فقرات Android App Inventor است. به طور کلی، Blockly برای کودکان بالای 10 سال محیطی قوی برای یادگیری برنامه نویسی یا نحوه زبان های برنامه نویسی کودکان کدنویسی فراهم می کند.

ویژگی‌ها: از بلوک‌های ساختمانی به هم پیوسته استفاده می‌کند، می‌تواند کد را در چندین زبان برنامه‌نویسی مختلف تولید کند، کد در کنار صفحه کدنویس قابل مشاهده است، توانایی تغییر زبان برنامه‌نویسی در لحظه، ستون فقرات برای Android App Inventor، ایده‌آل برای آموزش کدنویسی به همه بچه‌ها سن و غیره

معایب:عملکرد محدود فراتر از کدنویسی اولیه. به کاربران اجازه ایجاد بلوک های سفارشی را نمی دهد. گروه سنی پیشنهادی: 10+

پلتفرم مورد نیاز: ویندوز، زبان های برنامه نویسی کودکان سیستم عامل مک، لینوکس. وب سایت: بلوکی  شماره 6) پایتون پایتون

یکی از ساده‌ترین زبان‌های کدنویسی برای یادگیری، پایتون برای عملیاتی شدن تنها به چند خط کد نیاز دارد. این بدان معنی است که حتی برای مبتدیان، مانند بچه ها، یادگیری نحوه ایجاد برنامه ها یا برنامه های کاربردی با استفاده از پایتون نسبتا آسان است.

Python که در زمینه های بسیار پیشرفته مانند هوش مصنوعی و امنیت سایبری استفاده می شود، یک زبان برنامه نویسی فوق العاده همه کاره است و می توان از آن برای ایجاد پروژه های محاسباتی عددی و علمی، چارچوب های وب و بازی های ویدئویی استفاده کرد.

ویژگی ها: سینتکس بدون عارضه، جعبه ابزار Pygame، کتاب ها و آموزش های مبتدی، زبان برنامه نویسی همه کاره و غیره.

معایب:تمرین منظم و مداوم برای زبان های برنامه نویسی کودکان یادگیری زبان مورد نیاز است. توسط iOS یا Android پشتیبانی نمی شود. گروه سنی پیشنهادی: 10-18 پلتفرم مورد نیاز: ایرانیان سایبر سیستم عامل مک، ویندوز، لینوکس. وب سایت: پایتون  شماره 7) جاوا اسکریپت جاوا اسکریپت

یک زبان برنامه نویسی رویه ای و شی گرا، جاوا اسکریپت در تمام مرورگرهای وب بومی است. به‌علاوه، برای برنامه‌های روبه‌روی مشتری یا جلویی استفاده می‌شود. این بدان معنی است که رایانه کاربر جایی است که اقدامات جاوا اسکریپت اجرا می شود.

کودکانی که به این زبان برنامه نویسی تسلط دارند می توانند اسناد ساده موجود در وب را به بازی ها و برنامه های کاربردی کاربر پسند تبدیل کنند. این زبان برنامه نویسی برای بچه هایی که قبلاً تجربه کدنویسی در زبان برنامه نویسی پایتون یا اسکرچ را دارند، بهترین است. به طور کلی، جاوا اسکریپت یک زبان عالی برای کودکان برای یادگیری کدنویسی مبتنی بر متن است.

ویژگی ها: زبان برنامه نویسی OOP و رویه ای، سبک وزن، حساس به حروف بزرگ، فناوری سمت مشتری، اعتبارسنجی ورودی کاربر، مبتنی بر مفسر، بیانیه کنترل، مدیریت رویداد و غیره.

معایب:عدم وجود امکانات رفع اشکال  تابع Bitwise کند. گروه سنی پیشنهادی: 10-12 پلتفرم مورد نیاز: ویندوز، سیستم عامل مک، لینوکس. وب سایت: جاوا اسکریپت  شماره 8) یاقوت سرخ یاقوت سرخ

یک زبان برنامه نویسی شی گرا، روبی یک زبان برنامه نویسی برای بچه ها با نحو واضح است.

Ruby یک زبان برنامه نویسی است که از فلسفه اصل کمترین شگفتی (POLA) پیروی می کند، به گونه ای طراحی شده است که کدنویسی را تا حد امکان ساده و بدون پیچیدگی می کند. این زبان برنامه نویسی طبیعی، سازگار و به راحتی قابل یادآوری است.

ویژگی‌ها: شی گرا، حساس به حروف کوچک زبان های برنامه نویسی کودکان ، انعطاف‌پذیری، روش‌های تک‌تن، ویژگی‌های بیانی، قراردادهای نام‌گذاری، میکس‌ها، جداکننده‌های بیانیه، تایپ پویا، تایپ اردک، قابل حمل، مدیریت استثنا و غیره.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : زبان های برنامه نویسی کودکان, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 320 تاريخ : يکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت: 1:24